Aj luxusné hotely potrebujú promo
- štvrtok, 27. jún 2019
- PR články
Online reklama
Keď si zadáte do vyhľadávača názov hotela, nájdete samozrejme konkrétny hotel. Lenže čo ak potenciálny klient hľadá napríklad luxusné hotely v Bratislave? Nájde ich viacero a pokiaľ nemáte kvalitný obsah stránky a reklamu, môžete byť na konci tohto zoznamu. Stránka hotela môže vzbudiť dobrý dojem, ale aj klientov odradiť.
Dajte si teda záležať na vzhľade stránky vášho moderného luxusného hotela a tiež na jeho obsahu. Ak sa rozhodnete pre platenú reklamu vo vyhľadávači a na sociálnych sieťach zverte ju do rúk marketingových špecialistov. Tieto veci si vyžadujú znalosť aj skúsenosti ak majú byť úspešné.
Využite veľtrhy
Využite možnosť prezentovať sa aj na veľtrhoch. Medzinárodný veľtrh pre hotely, reštaurácie a catering sa koná v nemeckom Hamburgu, Medzinárodný veľtrh hotelierstva a cateringu hostí zasa rakúsky Klagenfurt. Zúčastniť sa môžete aj veľtrhov cestovného ruchu a cestovania. Je to spôsob ako získať nové skúsenosti, nápady, diskusie s kolegami aj konkurenciou a tiež možnosť ako dať o sebe vedieť klientom.
Samozrejme je potrebné pripraviť si aj výstavný stánok či univerzálne lightboxy. Ak absolvujete viacero veľtrhov či promo akcií alebo ich navštevujete pravidelne, určite sa vám takáto investícia oplatí. všetky prezentačné materiály vrátane dizajnu výstavného stánku by mali mať jednotný dizajn. Hotel by mal mať preto vytvorený jednotný brand, ktorého sa budete držať. Ten by sa mal prejaviť na oblečení zamestnancov, poznámkových blokoch, vizitkách hotelových osuškách či kozmetike pre hostí.