Jednoduchá, rýchla a okamžitá PPC reklama
- piatok, 24. máj 2019
- PR články
Každoročne sa zlepšujú marketingové nástroje, poskytujú sa nové príležitosti na prilákanie cielenej prevádzky a úspešný predaj tovarov a služieb. Kontextová reklama je ale napriek širokej ponuke novších foriem marketingu stále najefektívnejším nástrojom na rýchle vytvorenie cieľovej skupiny a zvýšenie konverzie. Ak sa pre ňu rozhodujete, pár stručných a dôležitých informácií vám o nej prezradíme.
Začína pracovať od začiatku
Po spustení správne nastavenej reklamnej kampane sa začne obsah zobrazovať používateľom takmer okamžite. To vám umožňuje začať rýchlo svoj produkt alebo službu inzerovať a teda aj predávať. Dobrá PPC reklama sa zároveň postará o prilákanie nových návštevníkov na váš web, pretože je správne zacielená.
Dosiahnutie rýchleho výsledku
Mnohí podnikatelia sa často zaujímajú o rovnakú otázku - čo je lepšie, kontextová reklama alebo propagácia vyhľadávačov (SEO)? Sú to dve úplne iné veci s vlastnými princípmi konania. Preto sa nedá odpoveď v tomto prípade až tak celkom zovšeobecniť.
Optimalizácia pre vyhľadávače funguje efektívne aj vtedy, ak sa vykonáva správne, ale určitý čas trvá, kým sa dosiahne požadovaný výsledok. Kontextová inzercia poskytuje inzerentovi možnosť okamžite získať cielenú návštevnosť, objednávky a hovory.
Ak chcete optimalizovať stránku, aby ste ju dostali na najvyššie pozície výsledkov vyhľadávania pomocou SEO, potrebujete:
· jedinečný, vysoko kvalitný obsah optimalizovaný kľúčovými slovami;
· odstrániť chyby v softvérových skriptoch;
· pritiahnuť externé odkazy z kvalitných, tematických internetových zdrojov;
· skúmať faktory správania používateľov.
Na dosiahnutie určitých cieľov pomocou kontextovej reklamy vám stačí napísať reklamný text, vybrať relevantné požiadavky na zobrazenia reklám, priradiť reklamy k vstupným stránkam a správne nastaviť geografické zacielenie.
TIP: S vytvorením vhodného obsahu pre konkrétnu cieľovú skupinu môžete osloviť šikovného človeka, ktorý sa v tom roky pohybuje a vyzná, no ešte lepšie je, v rámci tvorby celej marketingovej kampane od profesionálnej agentúry, vyriešiť s nimi aj vhodný content marketing.
Nástroje na hodnotenie účinnosti reklamnej kampane
Kontextové reklamné služby Google Ads majú možnosť využiť analytické nástroje, ktoré zobrazujú prehľady konverzií a správanie používateľov na vašom internetovom zdroji. To umožní opraviť chyby a rýchlo sa priblížiť k dosiahnutiu cieľa.
Široké pokrytie cieľových používateľov
Produkty môžete predávať výberom ľubovoľného regiónu, krajiny alebo dokonca miesta v nastaveniach geografického zacielenia. To umožňuje prilákať na stránku veľké množstvo návštevníkov, ktorí sa neskôr stanú spotrebiteľmi tovarov alebo služieb.
Okrem toho je možné prilákať používateľov nielen z výsledkov vyhľadávania, ale aj z webových stránok partnerov reklamnej siete Google, na ktorých sa zobrazujú vaše reklamy.
Výber cieľového spotrebiteľa
Inzerenti rozhodujú aj o tom, kde, kedy a komu ukázať svoju reklamu. Okrem geografického zacielenia je tak možné prispôsobiť zobrazenia reklamy podľa dní v týždni a hodín, podľa veku a pohlavia, čo umožňuje prispôsobiť zobrazenia iba pre cieľových spotrebiteľov.
Vyskúšajte a rýchlo sa presvedčíte, ako to s takto dobre nastavenou PPC reklamou funguje. Výsledky uvidíte behom niekoľkých dní.