Leto 2015 v Štúrove - ubytovanie - Penzión EVERLAST Camping Vodník - splav rieky Hron

sob12142019

Aktualizovanépia, 20. sep 2019 11:59

  • Vytvoriť účet
    *
    *
    *
    *
    *
    *

    Polia označené hviezdičkou (*) sú povinné.

Bratislive.sk

Andrej Budai photo - fotografické a video služby - svadby, promócie, rodinné a firemné akcie, podujatia... Portál Bratislive.sk hľadá spolupracovníkov - obchodných zástupcov, fotografov, dopisovateľov, redaktorov...
Back Úvod PR články Ako sa pripraviť na veľtrh?

Ako sa pripraviť na veľtrh?

( 1 x )
Čaká vás účasť na veľtrhu či výstave a nechcete, aby vaša snaha vyšla na zmar? Či už ponúkate obchodné váhy, plastové okná alebo pobyty v zahraničí, budete potrebovať pútavý promo stánok. Dôležitá je pochopiteľné príprava, ale aj ľudia, ktorý vás budú prezentovať.

Promo stánok, ktorý zaujme

Prvé čo by ste mali zariadiť je promo stánok, ktorý vás bude reprezentovať. Návrh a výrobu je potrebné objednať v dostatočnom predstihu, pretože celý proces môže trvať aj mesiac. Výška stánku môže byť rôzna a môže byť vybavený svetlami, poličkami či TV panelom. Závisí na tom, aký produkt alebo službu ponúkate, koľko priestoru budete mať a dôležitá je aj vaša predstava. Stánok by mal byť vo farbách firmy, obsahovať logo a názov spoločnosti. Preverte si aj možnosť skladania a prepravy stánku.

Čo si ešte treba pripraviť?

Veľtrh či výstava je skvelý spôsob ako získať nových klientov, kontakty a najmä objednávky. Pripravte si dostatok vizitiek a prípadne aj propagačných materiálov pre tých, ktorý len uvažujú o využití vašich služieb či produktov. Bez ohľadu na to či ponúkate služby alebo obchodné váhy buďte pripravený na zákazníkov s vážnym záujmom ale aj takých, ktorí iba obhliadajú terén. Aby váš čas a energia neboli len výsledkom potenciálnych klientov ale aj tých reálnych, pripravujte kalkulácie a objednávky hneď na mieste.

Kto vás bude reprezentovať   

Bez ohľadu na oblasť v ktorej podnikáte by vás mal reprezentovať zamestnanec, ktorý má komunikatívne schopnosti a príjemné vystupovanie. To že by mal byť schopný podať záujemcovi informácie o vašom produkte je samozrejmosť. Okrem obchodníka, ktorý týmto kritériám obvykle vyhovuje by mali byť prítomní aj ďalší zamestnanci, ktorí budú vedieť zo záujemcami vyriešiť aj detaily, pripraviť kalkuláciu a pod. Na prvej výstave možno presne neodhadnete počet zamestnancov, ktorých na výstavu pošlete. Určite je ale lepšie, ak niektorý z nich nebude plne vyťažený ako keby sa záujemcom nemal kto venovať. 

Pridať komentár


Bezpečnostný kód
Obnoviť